***** EMA Music *****

وبلاگ اختصاصی گروه موسیقی اما

***** EMA Music *****

وبلاگ اختصاصی گروه موسیقی اما

دانلود آهنگ شمالی کیجا

   درود  

  ما دوباره برگشتیم با یک آهنگ جدیدددددددد ... . آهنگ جدید از گروه اِِما  به نام شمالی کیجا.   

 ( این آهنگ رو با دو کیفیت متفاوت و روی ۲ سرور قرار دادیم تا اگه یکی از سرورها مشکل داشت  از یک سرور دیگه دانلود کنین ) 

  

 * سرور 4shared   

 دانلود با کیفیت ۱۲۸  حجم : ۵ مگابایت   

 دانلود با کیفیت ۳۲۰  حجم : ۱۲.۵ مگابایت

 

 * سرور Picofile : 

 دانلود با کیفیت ۱۲۸ حجم : ۵ مگابایت

 دانلود با کیفیت ۳۲۰ حجم : ۱۲.۵ مگابایت

  

*** متن شعر این آهنگ روی آهنگ گذاشته شده. برای مشاهده باید گزینه lyrics رو از نرم-افزار  اجرا کننده آهنگ فعال کنین. 

  

EMA Music Band

متن شعر شمالی کیجا

 و این هم متن شعر شمالی کیجا 

 

==============

 

آخ گته جان ، گته لیلی جان ، آی برو ، آی نشو جان

---

دل و دل بزومه می دل وا نیّه ، یکی همدم من پیدا نیه

یکی همدم من ساروی کیجا ، کلید گوم بیّه در وا نیه

از اون سر در انه کنه کیجاءِ ، ونه نازک دله مجه رضائه

کی بائوته ونه خش هدائن گناهه ، روز قیامته جواب مه پائه

من شه احساسی آدم ، هیجانی آدم ، نتومبه شه حسّ جله ره بئیرم

امبه ته پلی ، چش تو چش وومبی ، گامبه من خوامبه شما ره بئیرم

مه ره ، مه ره ، مره ناوور نا

مه ره ، مه ره ، مره ناوور نا

مه ره ، مه ره ، مره ناوور نا

مه ره ، مه ره ، مه ره ، مه ره

مه ره هل بئیته ، ته جم قول بئیتمه که فردا ای دباره من شما ره بوینم

ته خنده کاندی ، کرم بکوشتی ، من تی خنده ره بدیمه دیوانه بئیمه

تا فردااا ... تافردااا

اشون تاسا که ته جه دور بئیمه انده برمه هاکاردمه کور بئیمه

چه شوئی بیه اشون تا صواحی ، ته وسّه نیاره خدا الهی

راست بواش کیجا جان ، امشوءِ شو ره دماس

امشو ره دماس ، امشوءِ شوءِ قرار

راست بوااا...ش ، کیجا راست بوااا..ش

ته اونجه اسّائی زندی اشاره ، کنه دشمنون اشنّه اماره

پیش مردم گنی و مه براره ، خدا دونده همون قول و قراره

اَ ایَ َ َ ، اَ ایَ َ َ ،اَ ایَ َ َ ، مه پلیَ َ َ ، دئیَ َ َ ، اسا دنیَ َ َ ، کئیَ َ َ

(chorus)

سیو چشمون تی ابرو بوره دلبر

من و ته عاشقی مشهوره دلبر

من و ته عاشقی عیبی ندارنه

همون عیبه که راهش دوره دلبر

X2

(verse)

اینجه درمه ، بخواستی بئیمه ، از صواحی که وه ره ندیمه آسّی بئیمه

شی دار و نداره دشندیمه ته لینگِ بن ، ته برویی نخوامبه دنیاره

مه ره تن نئیرنه ، مه جم سر بیّه ، مه جم بد بیّه ، می دل تنگ بیّه

تی وسه پر بئیتمه ، وه ره قهر بئیته ، مه ره گپ نئیته

ته ، خوشگلِ کیجا برو می ور ، تی درد و بلا ، بخوره می سر

ته هستی ، همونی که بئیمه وه ره بخواستی ، تلی مسّک واری مه ره دماسّی

امشو برو هر شو واری اما شومبی چکّه سِما

لب دریو ، مازرون هر شو تَش گِرنه با این نِوا

اما ، اسا ، نازدارِ کیجا ای دباره برا

امشو برو هر شو واری اما شومبی چکّه سِما

لب دریو ، مازرون هر شو تَش گِرنه با این نِوا

برا ... برا ... برا ... برا ... برا

(chorus)

سیو چشمون تی ابرو بوره بوره دلبر

من و ته عاشقی مشهوره دلبر

من و ته عاشقی عیبی ندارنه

همون عیبه که راهش دوره دلبر

X3

--------------------------------